مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد در حاشیه اعزام این کاروان  ر گفت و گو با خبرنگار ایرنا تأکید کرد: اردوی راهیان نور سبب آشنایی بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اهداف و خواسته‌های شهدا می‌شود.

حسن رزاقی بهابادی از کاروان راهیان نور به عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی یاد کرد و گفت: این اقدام سبب ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های کنونی خواهد شد  و در شرایط کنونی هر اندازه فرزندان ما با فرهنگ بسیج و راهیان نور آشنا شوند از لحاظ روانی و اعتقادی بیمه خواهند شد.

ویبا اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با واقعیت ها ، اتفاق ها، عملیات ها و خاطرات دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این اقدام به منظور آشنایی دانش آموزان با ایثار شهادت و تجدید پیمان نسل جوان با شهدا می شود که یقینا تحول درونی خوبی در دانش آموزان ایجاد می کند که برای ما ارزشمند است.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد خاطرنشان کرد : دانش آموزان اعرامی به مدت پنج روز از شلمچه ، هویزه، طلایه، تنگ چذابه، سوسنگرد، آرامگاه شهدای شلمچه و ...  بازدید می کنند.

علی اکبر شیخ زاده مسوول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد هم در این مراسم توصیه های لازم را به دانش آموزان ارائه کرد و گفت : هدف از بازدید کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های حال و آینده است که این اعزام فرصت خوبی برای آشنایی جوانان و اقشار مختلف جامعه با روحیه شهادت طلبی و دفاع از کیان کشور است.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده است و هرچه داریم مدیون این بزرگمردان تاریخ هستیم .

مسئول بسیج دانش آموزی بهاباد تصریح کرد : تا پایان سال جاری حدود ۱۰۰ دانش آموز پسر دوره دبیرستان نیز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.