بهروز شهابی زاد روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ثبت‌احوال استان یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر لزوم همکاری ثبت‌احوال به‌عنوان یکی از ارکان اصلی برگزاری انتخابات با ستاد شهرستانی تأکید کرد.

وی اضافه کرد: رأی مردم براساس باورهای دینی و سیاسی ما و نیز تأکیدات مقام معظم رهبری یک امانت است و ما به‌عنوان برگزارکنندگان انتخابات باید با هر دیدگاه و هر تفکری که داریم این امانت‌داری را به نحو احسن به اثبات برسانیم.

فرماندار اردکان اظهار داشت: ثبت‌احوال نقش مهمی در برگزاری سالم انتخابات به‌ویژه در زمینه احراز هویت الکترونیکی رأی‌دهندگان دارد و زمینه‌های برگزاری یک انتخابات سالم و شفاف نیز در اردکان آماده شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان استفاده از تجربه‌های انتخابات گذشته و رفع مشکلات و ایرادات فنی را خواستار شد و از تعامل ثبت‌احوال با ستاد برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

محمدعلی مکرمی نیز در این نشست بیان داشت: ۸۳۰ هزار نفر در استان یزد واجد شرایط دریافت کارت‌ هوشمند ملی هستند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان هدف و مأموریت اصلی سازمان ثبت احوال کشور را تأمین کارت هوشمند ملی و تحویل آن پیش از انتخابات دانست و افزود: بهره‌برداری از کارت باید از طریق دستگاه‌های مادر در تهران با ستاد سازمان انجام شود.

در این نشست همچنین درخصوص تأمین اعتبار تجهیزات ساختمان جدید ثبت‌احوال شهرستان و نیز تعمیر ساختمان قدیمی برای بهره‌برداری تبادل‌نظر و قول مساعدت از سوی طرفین داده شد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.