محمدمهدی تندگویان عصر یکشنبه در دیدار با استاندار یزد افزود: این تشکل‌ها با حضور جوانان علاقه‌مند بر حسب ضرورت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را داوطلبانه در کنار طرح‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: در ۲ سال اخیر برنامه‌های محوری فراوانی برای ایجاد ساختار قانونی برای تشکل‌ها و فراهم‌کردن شخصیت مستقل برای آنها اقدام‌های خوبی انجام گرفته  است تا به راحتی نتوان آنها را نادیده گرفت.

این مسوول اظهارداشت: در این مدت همه تلاش‌ها در راستای برگزاری انتخابات مجمع ملی تشکل‌ها با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد و احکام اعضای زیرپوشش صادر و ساختار قانونی آنها شکل گرفته است .

تندگویان همچنین به اهمیت تعریف شناسه ملی برای تشکل‌های زیرپوشش اشاره کرد تا بتوانند از مجلس به صورت مستقل نسبت به درخواست ردیف بودجه اقدام  کنند که این کار بسیار مهم و ضروری است .

همچنین استاندار یزد گفت: اگر قرار باشد نگاه ویژه‌ای به جوانان در کشور اتفاق بیفتد بدون شک یزد می‌تواند به خاطر روحیه جوان‌باوری که در آن وجود دارد پیشتاز این موضوع باشد.

محمدعلی طالبی افزود: در بین مردم یزد روحیه مشارکت مردمی به دلیل سابقه تاریخی آن وجود دارد و بستر مناسبی برای رشد تشکل‌های حوزه جوانان در این استان فراهم است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اداری همکاری و تعامل خوبی برای پرداختن به حوزه جوانان بین مسوولان استان وجود دارد و می‌تواند به صورت الگویی این استان برای سایر مناطق کشور باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر به یزد در ستاد ساماندهی امور جوانان شرکت می‌کند و همچنین از خانه عقد یزد بازدید خواهد کرد.

حضور در نشست اعضای منتخب مجمع تشکل‌های جوانان و بازدید از مرکز حمایت از کسب و کارهای نوپای فرهنگی و اجتماعی دیگر برنامه پیش‌بینی شده است.

یزد ۶۰ تشکل جوانان دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.