مردم ولایتمدار شهرستان با حضور پرصلابت خود در این راهپیمایی و سردادند شعارهای حماسی و انقلابی تنفر خود را از آمریکا و وابستگان داخلی و خارجی او نشان دادند.

راهپیمایان در اعتراض به اغتشاش اخیر که از سوی دشمنان در برخی مناطق کشور اتفاق افتاد با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر انزجار خود از ایادی استکبارجهانی ابراز داشتند.

مردم در این مراسم در قطعنامه پایانی با بیعت با اهداف و آرمان شهیدان انقلاب‌ اسلامی بر حفظ وحدت و اقتدار و امنیت کشور تاکید کردند.

همچنین امام جمعه مهریز در جمع راهپیمایان گفت: حضور مردم در صحنه، ولایتمداری و دشمن شناسی جزو ضرورت نظام است و باید مسئولان در کنار مردم بیدار باشند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: تا ملت ایران بصیرت دارد و پیرو مقام معظم‌ رهبری است هیچ دشمنی به اهداف خود نمی‌رسد.

وی از نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ امنیت و اقتدار کشور در برابر توطئه دشمنان قدردانی کرد و بر تداوم  هوشیاری آنها در همه عرصه‌ها تاکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

پیش از این مردم شهرستان ابرکوه ، یزد و بافق با حضور در راهپیمایی اقتدار و امنیت ملی خشم و انزجار خود را از استکبارجهانی و دست نشاندگان آن در تخریب اموال مردم و عمومی ابراز کردند.

طرح اصلاح قیمت بنزین براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.

رییس جمهوری نیز دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرد.

به گفته ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری حدود  ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. طرح سهمیه بندی بنزین به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند، هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.