حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در پنجمین روز هفته بسیج ( ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر) در نشستی با بیان اینکه این نیروی مردمی همواره در عرصه‌های مختلف و در دفاع از خط مقدم انقلاب حضور داشت، افزود: سپاه ایران، پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های حریم اسلام، انقلاب و ولایت هستند و بسیج از دل سپاه بیرون آمد و مایه اقتدار و افتخار نظام است.

وی، سپاه و بسیج را عامل سربلندی انقلاب عنوان کرد و اظهارداشت: این ۲ نهاد نظامی ، نعمت الهی هستند که خداوند به واسطه انقلاب به ایران، جهان اسلام و عالم بشریت هدیه کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق با بیان اینکه سپاه و بسیج سرپنجه‌های محکم و مقتدر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: هر ۲ نهاد در عرصه‌های مختلف به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه سربلند، موفق و مؤثر بودند.

وی، پیشرفت در تمامی عرصه‌های انقلاب را مدیون سپاه و بسیج دانست و بیان کرد: این نهاد برآمده از بطن انقلاب در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی حضور موثری دارد و در حوزه اقتصادی نیز به اقتصاد مقاومتی کمک کرده و در عرصه‌های علم و فناوری و محرومیت‌زدایی نیز همیشه پیشگام بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و حماسه‌ها آفریدند.

سلیمانی در ادامه به شعار محوری هفته بسیج امسال (بسیج و چهل سال خدمت، جهاد و شهادت) اشاره کرد و افزود: انصافا بسیج در هر سه مورد پیشتاز و سرآمد است.

امام جمعه بافق همچنین با محکوم کردن شرارت‌های سازمان یافته اخیر که از سوی عوامل وابسطه به آمریکای جنایتکار و دشمن صهیونیستی در چند شهر کشورمان رخ داد از مردم همیشه در صحنه این شهرستان  خواست برای اعلام حمایت از اقتدار و امنیت ملی کشور در راهپیمایی که انجام می‌شود، با حضور با شکوه خود، دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید کنند.

تجمع برائت از اغتشاش گران و دفاع از امنیت و اقتدار کشورمان فردا(سه شنبه) ساعت ۸.۳۰ صبح در محل امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار می‌شود.

طرح اصلاح قیمت بنزین براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.

رییس جمهوری نیز دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرد.

به گفته ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری حدود ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. طرح سهمیه بندی بنزین به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند، هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.