صادق شاکری سه‌شنبه‌ شب در نشست هم‌اندیشی  تیم‌های فوتبال که در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد افزود: شروع هر مسابقه با تلاوت قرآن‌کرم و پخش سرود جمهوری‌اسلامی و سپس اعلام اسامی بازیکنان برگزار شود.

وی ادامه داد: به رغم اهمیت موضوع و سفارشاتی که قبلا طبق مقررات به تیم‌ها و باشگاه‌ها اعلام و ابلاغ شده فقط هنوز در این خصوص که یک کار فرهنگی مهم است اقدام مناسبی دیده نمی‌شود.

دبیر  هیات فوتبال یزد تصریح کرد: توجه به مراسم آغازین در ابتدای هر مسابقه نقش مهمی در ایجاد معنویت و فضای مناسب در بین بازیکنان و تماشاگران دارد و باید با پیگیری تیم‌ها اجرا شود.

شاکری همچنین به اهمیت رعایت دقیق مقررات لیگ بر اساس آیین‌نامه مسابقات  و  دستورالعمل‌های فدراسیون در برگزاری رقابت‌ها تاکید کرد و همکاری سرپرستان تیم‌ها را خواستار شد.

وی بیان داشت: ایجاد زمینه مناسب برگزاری مسابقات با همکاری  بخش‌های مختلف باید در شهرستان‌ها جدی مدنظر دست اندرکاران تیم‌ها قرار گیرد .

مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان قهرمانی باشگاه‎های استان یزد و انتخابی کشور  با حضور ۱۰ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود.

در این پیکارها تیم‌های مهربد میبد، میرک‌کیش مهریز، فرانتک اشکذر، فولاد آلیاژی، آریایزد، تندیس زارچ، آدران یزد، سنگ‌آهن بافق ، خوش نوش کویر ابرکوه و سرخ‌پوشان یزد به مدت چهار ماه با هم رقابت می‌کنند.

مسابقات طبق مقررات فدراسیون و با نظارت واحد لیگ هیات فوتبال برگزار می‌شود و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزا نفر جمعیت ۳۰ تیم فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و ۱۰۰ تیم در لیگ استان دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.