محمدرضا تابش روز چهارشنبه  ضمن بازدید از پیست موتورسواری این شهرستان که آماده برگزاری مسابقات موتورکراس کشور می شود و استماع گزارش اقدامات انجام گرفته، درخصوص برخی از مشکلات و نیازهای این مجموعه ورزشی با برخی از مدیران مربوطه گفتگو کرد و قول مساعد پیگیری از طریق مسئولان کشوری را داد.

وی با بیان اینکه موتورسواری از رشته های پرمخاطب محسوب می شود عنوان داشت: در استان هایی مثل یزد که این وسیله بصورت روزمره و گاها حرفه ای مورد استفاده مردم خصوصا جوانان قرار می گیرد، ایجاد محیطی برای ورزش، تفریح و بروز هیجانات جوانی اهمیت دوچندانی دارد.

نماینده مردم اردکان همچنین گفت: این پیست علاوه بر آمادگی برای مسابقات کشوری، می تواند بعنوان محل مناسبی برای ورزش جوانان منطقه و در عین حال آموزش عمومی و ارتقای مهارت های رانندگی مورد استفاده قرار گیرد.

تابش با تشکر از زحمات همه مسئولان امر؛ بر رعایت کامل مسائل ایمنی و استانداردهای لازم تاکید کرد و عنوان داشت: امیدوارم با بهسازی و ساماندهی این پیست شاهد گرایش بیشتر جوانان به ورزش و ایجاد مکانی برای تفریح، ورزش، آموزی و تخلیه هیجانات آنان باشیم.

همچنین در این بازدید که با حضور شهردار، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش شهرستان و اعضای هیات رئیسه موتورسواری اردکان برگزار شد؛ رئیس هیات موتورسواری اردکان با تشکر از پیگیری نماینده مردم اردکان در تخصیص اعتبار و تامین برخی زیرساخت های این مجموعه گفت: خوشبختانه برای ساماندهی پیست، دستگاه های اجرایی همراهی خوبی داشتند که درخواست داریم برای تکمیل مجموعه و رفع برخی نواقص همچنان کمک کار ورزشکاران و دوستداران رشته موتورسواری باشند.

حامد افخمی درخصوص برخی اقدامات انجام شده و در دست اقدام این مجموعه به مواردی همچون برقرسانی، احداث سکو با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، فنس کشی، ساخت مخزن ذخیره آب، ایجاد مجموعه اداری و بهداشتی، محوطه سازی و پارکینگ اشاره کرد و گفت: بزودی خط مسیر موتورسواری به طول ۱۴۰۰ متر نیز با حضور مسئولان فنی فدراسیون، استاندارد سازی خواهد شد تا مسابقات کشوری موتورکراس در اول آذرماه سالجاری به میزبانی اردکان برگزار شود.

اردکان ۳۸ هیات ورزشی دارد .

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.