احمد ترحمی بهابادی روز سه‌شنبه در مراسم معارفه ۲ نفر از معاونان فرمانداری یزد ، افزود: برگزاری انتخابات مجلس وظیفه سنگینی برای فرمانداری‌هاست و در انتخابات پیش رو ،چهار اصل را سرلوحه فعالیت‌ها قرار داده‌ایم کهشامل  سلامت، امنیت ، قانونمداری و مشارکت حداکثری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: اظهار داشت: ان‌شاءالله همه با اتحاد و همدلی زمینه مشارکت حداکثری مردم با هر نوع سلیقه و گرایش را فراهم خواهیم کرد، البته این اقدام وظیفه همه برگزارکنندگان انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با  اشاره به اینکه از سوی استاندار(محمدعلی طالبی ) تفویض اختیار بیشتری به فرمانداران صورت گرفته است، گفت: آنها قدرت عمل بیشتری دارند.

ترحمی ادامه داد: در انتصابات نیز به دورترین نقاط توجه شده و به تازگی یکی از معاونان واحدهای استانداری از شهرستان خاتم و امروز نیز معاون فرمانداری یزد معرفی شد، این امر نشان می‌دهد ما به دورترین نقاط استان  هم در نظر داریم تا از توانمندی همه افراد مجموعه وزارت کشور استفاده شود.

 وی افزود: یزد به عنوان مرکز استان و با بیش از نیمی از جمعیت استان، شرایط ویژه‌ای دارد و نباید وجود استانداری در مرکز استان باعث شود که مجموعه اداره‌ها با فرمانداری یزد هماهنگ نباشند و باید همه گونه هماهنگی صورت گیرد.

معاون سیاسی استانداری یزد گفت: همچنین بخش مرکزی یزد بیش از پنجاه هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر سرریز جمعیت در این مناطق است ، مخصوصا مناطق حاشیه شهر که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

ترحمی ادامه داد: شهرهای شاهدیه و حمیدیا و بخش زارچ نیز درخواست خدمت رسانی بیشتر دستگاه‌های اداری را دارند و باید به آنها توجه شود و در آینده نزدیک نشست ویژه ای در بخش مرکزی و رفع مشکلات برگزار می‌شود.

در این نشست سیدعلی حسینی منش به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه و علیرضا جدیدی اردکانی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد معرفی شدند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان در حال حاضر چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

۷۵۳۷/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.