هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور ۷۰۰ نفر از ۵ تا ۸ شهریورماه سالجاری در یزد برگزار می‌شود؛ مراسم افتتاحیه در شهر میبد و مراسم اختتامیه هم پنجشنبه شب در   حسینیه امیرچقماق یزد با حضور مقامات کشوری و میهمانان داخلی و خارجی و هیات‌های مذهبی استان یزد برگزار می‌شود.

سرهنگ رضا زارع روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بولوار شهید عاصی‌زاده در زمان برگزاری این همایش از هر دو طرف مسدود و عبور مرور وسایل نقلیه در آن محدود می‌شود.

به گفته وی در میدان صاحب‌الزمان و تقاطع میدان فاطمیه هم در صورت لزوم، محدودیت‌های ترافیکی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه، حسینیه "کلک" شاهدیه، میزبان این اجلاس هست که در اطراف حسینیه، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه هم عصر پنجشنبه در حسینیه امیرچخماق یزد آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه دارد تصریح کرد: خیابانهای امام شمالی و جنوبی از میدان شهید بهشتی و میدان مهدیه مسدود میگردد و در خیابان سلمان از میدان بسیج و محدوده بیمارستان گودرز هم محدودیتهای ترافیکی اعمال می شود.

رییس پلیس راهور یزد گفت: حدفاصل میدان بعثت تا میدان شهدا (امیرچخماق) هم مسدود میگردد و از رانندگان تقاضا میشود از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.