مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان یزد روز جمعه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: عملیات برگشت حجاج یزدی به فرودگاه بین المللی یزد تا دوشنبه بیست و هشتم مردادماه به مدت چهار روز اول ادامه خواهد داشت .

محمد جواد ادیب دوست بابیان اینکه تمام پروازهای برگشت حجاج توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) و با هواپیماهای ایرباس  ۳۰۰ و ۶۰۰ انجام می شود ، افزود: سه هزار و ۸۵۰ زائر بیت الله الحرام در مدت یاد شده به شهر یزد باز می گردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ سورتی پرواز در قالب ۲۵ کاروان برای بازگشت حجاج یزدی از حج تمتع در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده در تلاشیم که عملیات برگشت حجاج به استان یزد نیز مطابق با برنامه و باکیفیت مطلوبی انجام شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای یزد تأکید کرد: قطعاً بازگشت بدون دغدغه حجاج یکی از اهداف اصلی اداره کل فرودگاه های استان یزد است که در این رابطه‌ برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا زائرین خانه خدا بدون هیچ مشکلی به شهردارالعباده یزد بازگردند.
ادیب دوست از شهروندان خواست به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه‌بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه، همکاری‌های لازم را با مسئولان فرودگاه بین المللی یزد داشته باشند.
وی همچنین از استقبال‌کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن های ۱۹۹ و  ۳۱۰۱۰ و یا از طریق پورتال فرودگاه یزد به آدرس yazd.airport.ir  از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.
وی با اشاره به آمادگی مضاعف فرودگاه بین المللی یزد همچون ایام اعزام زائران گفت: تمام واحدهای عملیاتی این اداره‎کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
امسال عملیات بازگشت حجاج سرزمین وحی همانند عملیات رفت ، از ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی یزد انجام می شود.

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.