ابرکوه

امام جمعه شهر ابرکوه گفت: به لطف خدا، پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر کفر جهانی روز به روز در جهان اسلام آشکارتر شد و به عنوان سدی محکم در برابر توطئه‌های تفرقه افکنانه آنها ایستاده است .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت سالروز پیروزی جبهه مقاومت حزب الله در جنگ ۳۳ روزه با رژیم غاصب صهیونیستی افزود: مقاومت اسلامی ثابت کرد که مقاومت تنها راهبرد موثر برای ایستادگی در برابر دشمنان است .

وی اظهار داشت: از طرفی هویت آمریکا و انگلیس را برای مردم جهان آشکار کرد که همه

می‌بینند؟، حکام نژاد پرست کاخ سفید و ترامپ چگونه آمریکا را سرزمین جرم و جنایت کرده است .

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: با سیاست‌های ترامپ ، هر روز مردم کوچه و بازار آمریکا هدف تیراندازی‌های مرگبار و نژادپرستان قرار می‌گیرند.

حسینی اضافه کرد: نقش ترامپ هم نه فقط افزایش خشونت بین المللی بلکه افزایش خشونت داخلی برای خود آمریکایی‌هاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا و دیگر شهدای عرصه خبر به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و افزود: آنها پل ارتباطی مسئولان و مردم و عامل آگاهی بخشی به جامعه هستند.

امام جمعه ابرکوه با تاکید به تلاش‌ خبرنگاران در زمینه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی از تلاش خبرنگاران شهرستان در اطلاع رسانی قدردانی کرد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه به دیدار جمعی از جوانان نخبه و ورزشکاران با مقام معظّم رهبری اشاره کرد و افزود: مهمترین وظیفه نسل جوان نخبه علاوه بر ادامه پرشتاب مسیر موفقیت آمیز علمی ، جلو بردن مرزهای دانش و فناوری است.

حسینی خاطرنشان کرد: ما در ابرکوه چنین جوانان توانمندی را داریم همچون سید مهدی زارع زاده ابرقوئی که در آزمون سراسری امسال رتبه نخست منطقه سه و رتبه دهم کشوری را با موفقیّت کسب کرد.

وی افزود: این گونه جوانان نخبه و افتخارآفرین هستند و برگ زرینی در صفحات علمی و عملی کشور و استان و شهرستان ثبت می‌کنند و با کار و تلاش و همت خود مشکلات را دور زده و بدون توقّف مسیر پیشرفت را ادامه می دهند .

۷۵۴۰/ ۲۰۴۷

  مهریز

 امام جمعه شهر مهریز گفت: تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر ماهیت دروغین دولت آمریکا را در منظر جهانیان و ملت شجاع ایران نشان داده است. 

حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: آمریکا به هیچکدام از اصول اخلاقی و مقررات جهانی پایبند نیست و فقط به فکر حفظ منافع خود و دولت غاصب اسرائیل است.

وی ادامه داد: باید برای شکست دشمنان همه با هم باشیم و اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت‌های داخلی را ملاک عمل و برنامه‌ریزی قرار دهیم .

خطیب نمازجمعه مهریز بیان داشت: نباید در ادامه راه انقلاب دل به قول‌های دشمن ببندیم چون آنها بارها ماهیت پلید خود را نشان داده‌اند.

محی الدینی گفت: اگر مردم و مسئولان با هم باشند آمریکا و حامیانش راه به جایی نمی‌برند.

وی در ادامه شهادت امام محمدباقر (ع) را تسلیت گفت و بر برگزاری با شکوه مراسم عید سعید قربان تاکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

۷۵۴۱/ ۲۰۴۷

بهاباد

 امام جمعه بهاباد با  تبریک عید قربان و تاکید بر حضور مردم در نماز این روز گفت: قربان، عید قرابت و نزدیک شدن به خدای تعالی است. 

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت : آن حضرت بعد از ۵۷ سال عمر و ۱۸سال امامت بر شیعیان، در هفتم ذی‏الحجه سال ۱۱۴ هجری.قمری، به دست هشام بن عبدالملک به شهادت رسید و در کنار پدر بزرگوارش امام زین ‏العابدین(ع)، در قبرستان بقیع مظلومانه آرمید.

وی تصریح کرد : یکی از برکت‌های وجود امام تربیت شاگردان بزرگ و دانشمندی است که آثار آن‌ها و روایت‌هایی که از آن حضرت و سایر ائمه اطهار نقل کرده‌اند تا امروز باقی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با تبریک اعیاد قربان و غدیر افزود : باید پیام‌های غدیر را جهانی کرد، زیرا غدیر، امتداد ولایت رسول الله است.

وی قربان را عید سرفرازی از امتحان الهی دانست و اظهار داشت: در این روز حضرت ابراهیم(ع) از امتحان الهی سرفراز بیرون آمد.

حجت الاسلام بشکانی با تاکید بر برگزاری دعای عرفه گفت : مهمترین عمل در روز عرفه زیارت امام حسین(ع) است که مطابق هزار حج، هزار عمره، هزار جهاد در راه خدا، آدم هزار بار جبهه رفته باشد- است.

امام جمعه بهاباد گفت: عرفه روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره‌های جُود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیر و رانده تر خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت روز عرفه عنوان کرد: خداوند،در روز عرفه به سه مکان و سه گروه توجه خاصی دارد که کربلای معلی و زائران سیدالشهدا(ع) و به عرفات و حاجیانی که برای رضای خدا در مناسک حضور پیدا کرده و همچنین هرکجا دستی به‌ سوی خدا بلند باشد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

۹۸۷۷/ ۲۰۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.