محمد دریجانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  مطالبات پزشکان عمومی تا پایان سال ۹۷ ، پزشکان متخصص تا بهمن ماه ۹۷ و مطالبات دندانپزشکان نیز تا پایان سال ۹۷ به طور کامل پرداخت داده شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با بیان اینکه مطالبات آزمایشگاه‌ها نیز پرداخت شد و اکنون پرداخت‌ها به این مراکز به روز است خاطر نشان کرد: همچنین مطالبات بیمارستان‌های خصوصی تا آبان ماه ۹۷ و بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی نیز تا دی ماه ۹۷  پرداخت شده است و باقیمانده مطالبات طرف قرارداد بیمه سلامت هم بزودی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ هزار نفر در استان به طور رایگان زیر پوشش بیمه سلامت هستند گفت: در حال حاضر در تفت نسخه بیماران زیر پوشش بیمه سلامت، الکترونیکی صادر می شود.

دریجانی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

مجموع بیمه شدگان سلامت استان ۳۵۳ هزار و ۵۰۲ نفر است که ۸۲ هزار و ۳۸۷ کارمند دولت ، ۱۴۸ هزار و ۳۲۵ نفر روستایی و بقیه اقشار مختلف از جمله خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، طلاب و دانشجویان هستند.

۲۰۸۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.