آزمون مشاغل آتش نشانی در استان یزد با حضور یک‌هزار و 385 داطلب جمعه آینده هیجدهم مردادماه جاری در محل جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

«احمد افروزیان» معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان و مدیر اجرایی این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، ضمن بیان این خبر تصریح کرد: داوطلبان ثبت‌نام کننده می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی WWW.HRTC.IR نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

وی با تاکید بر این که برای شرکت در این آزمون ارائه کارت ورود به جلسه به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است، خاطرنشان کرد: درب ورودی مرکز آزمون از ساعت 7 صبح باز خواهد بود و فرآیند آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز می‌شود لذا به داوطلبان توصیه می‌شود با توجه به مسافت و ترافیک به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در زمان مقرر در محل آزمون به آدرس یزد، صفائیه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام، سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، حضور یابند.

این مسئول همچنین یاداور شد: به دلیل ممنوعیت ورود تلفن همراه و هرگونه لوازم الکترونیکی به حوزه‌های آزمون، توصیه می‌شود داوطلبان از به همراه آوردن این وسایل خودداری کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: سوالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی طراحی شده است. در بخش عمومی 105 سوال و در بخش تخصصی 60 سوال در اختیار داوطلب قرار میگیرد و آنها مجموعا 180 دقیقه برای پاسخگویی به سوالات زمان خواهند داشت.

افروزیان با اشاره به فعالیت باجه‌های رفع نقص از امروز سه‌شنبه 15 مرداد ماه، گفت: این باجه‌ها به مدت چهار روز از ساعت 9 صبح تا 13 جهت رفع مغایرت‌های احتمالی فعال هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی یزد در پایان عنوان کرد: داوطلبانی که کارت آنها فاقد عکس است یا عکس فرد دیگری روی کارت ورود به جلسه‌شان ثبت شده است باید در دست داشتن دو قطعه عکس 3*4 جدید به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند، همچنین کسانی که مشخصات فردی آنها نیاز به اصلاح دارد هم باید به باجه‌های رفع نقص رجوع نمایند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.