حجت الاسلام علی کارگر روز چهارشنبه در جمع روسای ادارت تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی در راستای ایجاد گفتمان گام دوم انقلاب در سطح جامعه ضروری است.

وی از تبیین بیانیه گام دوم رهبر انقلاب به عنوان سرلوحه فعالیت‌های این سازمان یاد کرد و بیان داشت:  باید از ظرفیت‌های موجود در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین شبکه تبلیغی در راستای تبیین این بیانیه بهره برد.

این مسئول با بیان اینکه نباید تنها به خواندن این بیانیه و برگزاری جلسات اکتفا کرد تصریح کرد: باید نکته‌های مختلف این بیانیه را در حوزه‌های مختلف استخراج و در جهت تحقق آن در معنای واقعی کلمه تلاش کرد.

کارگر خاطر نشان کرد: در آستانه ماه محرم نشست‌های اندیشه ورزی ویژه ۱۲ گروه از اقشار تاثیرگذار با عنوان همیاران انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

وی  با بیان اینکه ادارات تبلیغات اسلامی  باید مجموعه فعالیت‌های فرهنگی شهرستان را رصد کنند افزود: ادارات تبلیغات اسلامی باید حامی نیروهای فعال در حوزه‌های فرهنگی و انقلابی باشند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد به سختی کار در حوزه فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت:  عوامل بسیاری نظیر تهاجم فرهنگی، تغییر در روش‌ها، به روز شدن ابزارها و غیره  به این سختی دامن می‌زند.

کارگر با بیان اینکه اگر کشوری از نظر فرهنگی سقوط کند شکستش قطعی است افزود: این مهم در کشور ما که رویکرد اسلامی دارد و دشمنان بسیاری به دنبال سقوط آن هستند نیاز به فعالیت پیشگیرانه جدی‌تری دارد.

در ادامه این جلسه روسای هر یک از ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص موضوع‌های اعلام شده پرداختند.

استان یزد یک هزار و ۵۰۰ روحانی و ۱۰ اداره تبلیغات اسلامی دارد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.