رئیس اداره ارشاد مروست از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری روز مروست در آخرین پنجشنبه مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت فلاحتی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری روز مروست طبق مصوبه شورای اسلامی این شهر برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنوراه در سال جاری با عنوان جشنواره ملی فرهنگی - هنری روز مروست برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش اول آن جشنواره غذاهای محلی و صنایع دستی است که به میزبانی دهستان ترکان و هرابرجان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی مروست به بخش دوم این جشنواره اشاره کرد و افزود: رویداد نغمه ها و آواهای محلی و عشایری دومین بخش جشنواره ملی فرهنگی هنری روز مروست است.

وی برگزاری جشن روز را پایان بخش جشنواره ملی فرهنگی هنری روز مروست عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز رونمایی از 17عنوان کتاب، رونمایی از سه ثبت ملی بافت های قدیم شهر مروست و همچنین رونمایی از تمبر یادبود و کتاب مروست را خواهیم داشت.

فلاحتی به هدف برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری روز مروست اشاره کرد و اذعان داشت: هدف احیای جغرافیای فرهنگ و هنر و خودباوری فرهنگی و رونق صنعت گردشگری در منطقه مروست برگزار می شود.

دبیر جشنواره ملی ملی فرهنگی وهنری روز مروست به زمان برگزاری این جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره در روز پنجشنبه 31 مرداد ماه امسال و با حضور میهمانان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.