مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مدیریت فرهنگی و اجتماعی را از جمله مسائل حائز اهمیت در توسعه مدیریت اجتماعی دانست و گفت: احیاء مسیر تبادل فرهنگی یزد و شیراز در دسنور کار این اداره کل برای توسعه بیش از پیش فرهنگی دو شهر است.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«مجید جوادیان‌زاده» در همایش تبادل فرهنگی و هنری بم- یزد که در قالب پویش فضای آشنا با حضور اعضای شورای اسلامی و مدیران ارشد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و بم برگزار شد، با بیان این‌که جوامع باید برای پاسداری از هویت اجتماعی و فرهنگی خود تلاش کنند، اظهار کرد: جامعه انسانی با عنصر فیزیکی که دارای محدوده‌های مشخص بوده متفاوت و حائز اهمیت است.

وی با بیان این‌که فرهنگ به واسطه زنده بودن تمایل زیادی به جابجایی دارد، افزود: فرهنگ در حقیقت مفهومی از کمال‌گرایی است که باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مدیریت فرهنگی و اجتماعی را از جمله مسائل حائز اهمیت در توسعه مدیریت اجتماعی دانست و گفت: تقویت و احیای مسیرهای تبادلات فرهنگی، اقتصادی و تجاری از جمله ضرورت‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

جوادیان‌زاه احیای مسیر تبادل فرهنگی یزد و شیراز را یکی از مهمترین اقدامات در انجام شده و در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر میراث جهانی یزد عنوان و تصریح کرد: نخستین شکل‌های تمدنی و فرهنگی یزد و بم با آغاز روابط تجاری و صنعتی ایجاد و تقویت شدند.

این مسئول در پایان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی یزد و بم،‌ خاطرنشان کرد: ارتقای خدمات مدیریت شهری مستلزم توسعه اجتماعی و فرهنگی است که با تقویت ارتباطات محقق می‌شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.