حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی روز دوشنبه در دیدار با تعدادی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد گفت: نماز جمعه علاوه  بر برکات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای نمازگزاران برکات فردی نیز به همراه دارد.

در این دیدار که به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب در کشور انجام شد، وی اظهار کرد : دانشجویان باید دیدبان دستاورهای انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشند و در این مسیر به وظیفه خود عمل کنند و همواره به مسئولان دانشگاه در خصوص مسائل مختلف مشاوره دهند و آنها را نسبت به امور پیرامون حساس کنند و با تیزبینی خود مانع افرادی شوند که با سیاسی کاری موجب کند شدن رشد علمی و انحراف در جامعه می‌شوند.

 ابراهیمی بشکانی اظهار امیدواری کرد که مشکلات شهرستان با تعامل و برنامه‌ریزی و با حفظ وحدت و یکپارچگی رفع شود و شهرستانی آباد و توسعه یافته داشته باشیم.

وی با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، از دانشگاهیان خواست در خصوص ایجاد تمدن نوین اسلامی به بررسی دقیق و علمی موضوع بپردازند و راهکارهای عملی و علمی خود را ارائه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در ادامه با ابراز خرسندی از دیدار با مجموعه دانشگاه یادشده ، آنان را به توسعه بنیه فرهنگی در کنار تحصیل علم دعوت کرد و یادآور شد: دانشگاه آزاد با ظرفیت موجود توانایی حل بسیاری از مسائل در حوزه های فرهنگی و تربیتی را داراست و می‌توان با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح در این جهت گام بردارند.

در این دیدار دانشجویان به بیان مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و هم اکنون ۲۲۰ دانشجو دارد که شامل ۲ رشته در دوره کاردانی پیوسته، پنج رشته کاردانی ناپیوسته، ۲ رشته کارشناسی پیوسته و همین تعداد رشته کارشناسی ناپیوسته دارد.  
هم اکنون حدود ۷۷ هزار دانشجو در ۶۰ واحد دانشگاهی و مراکز آموزش عالی استان یزد در حال تحصیل هستند . 
این استان بر پایه سرشماری آبان ماه ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

۹۸۷۷/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.