فرماندار شهرستان میبد اظهار کرد: فضاسازی‌های فرهنگی و ورزشی در پایگاه عبادی نماز جمعه این شهرستان برای استفاده بهتر از این مجموعه ارزشمند، پیگیری و در حال انجام است.

به گزارش ایسنا- منطقه یزد، «حسین فلاح» در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان که با حضور آیت‌الله «علیرضا اعرافی» امام ‌جمعه میبد، متصدیان و خدمت‌گزاران برگزاری نماز جمعه برگزار شد، اقدامات انجام شده در فضاسازی مصلی این شهر با نگاه خوب و راهبری امام جمعه شهرستان قابل ستایش خواند و از دست‌اندرکاران و خدمت‌گزاران ساخت و سازهای مصلی و نیز برگزاری نماز جمعه قدردانی کرد.

وی افزود: سالن ورزشی مصلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان در حال ساخت است و این اتفاق خوبی هست که فضای ورزشی در کنار پایگاه عبادی و فضای معنوی قرار گرفته است.

فلاح به ایجاد کتابخانه و زیرساخت‌های دیگر این مجموعه که 12 حدود هکتار وسعت دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان‌دهنده این است که می‌توان با همکاری نهادها و ارگان‌های دیگر، از این پایگاه عبادی استفاده بهتری کرد.

این مسئول در پایان مجموعه مصلی میبد را در حال حاضر مجموعه کم‌نظیری عنوان کرد که نگاه مسئولان در استان را نیز به خود جلب کرده است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.