حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در نشست شورای آموزش و پرورش با تشکر از اقدامات آموزش و پرورش افزود: در روستاها هم باید مدارسی که نیاز به بازسازی دارند مشخص شوند تا علاوه بر احداث مدارس ، پرداختن به تعمیر و بازسازی این مدارس نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین به نیازسنجی در مورد اوقات فراغت درسطح مقاطع متوسطه اول و دوم برای داشتن رویکردی بهتربرای گذراندن این اوقات اشاره کرد.

اعرافی در ادامه بر ارائه طرح‌هایی درارتباط با مدارس سبز بر اساس شاخص‌های این مدارس  فراتراز شهرستان و استان تاکید کرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر پیگیری مسائل مرتبط به انتقال آب فراتر از روستاها نیوک و علویه اشاره کرد که مقرر شده علاوه بر اعتبار تعیین شده  از ردیف اعتباری روستاهای فاقد دهیاری نیز هزینه آن تامین شود.

دکتر کمال دهقانی همچنین از تلاش‌های خیرین در مدرسه سازی که در ساخت پرسنل آموزش و پرورش و معلمین مدارس در روزهای تعطیل و در ایام تابستان مشارکت دارند تقدیرکرد و آن را از افتخارات شهرستان شمرد.

وی تصریح کرد: با چشم اندازهایی که تا به حال در حوزه آموزش و پرورش بوده میبد توانسته است بالاترین رتبه در کنکور و نیز بالاترین رتبه مدرسه سازی خیری را در کشور داشته باشد و اینها همه نشان دیدگاه‌های خیرین است.

رئیس آموزش و پرورش میبد نیز د راین نشست توضیحاتی در مورد مدرسه سازی و نیز انتقال آب به اردوگاه بنستان داد.

محسن موحدی فرد افزود : امسال هشت آموزشگاه به آموزشگاه های شهرستان میبد اضافه می شود و ۲۲ هزارو ۳۹۶ نفر دانش آموزدرمدارس میبد به تحصیل خواهند پرداخت.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴/ 6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.