دادستان یزد با بیان این که رویکرد دستگاه قضایی ایجاد انگیزه در مدیران است نه ترساندن و گرفتن جرات و شجاعت آنها، اظهار کرد: از مدیران شجاع و جسور حمایت می‌کنیم ولی در صورت تخلف نیز با آنها برخورد قاطع خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «محمدرضا حدادزاده» در نشست تودیع و معارفه دادستان میبد، گفت: لازمه تحول دادگستری و دادسرا مدیریت صحیح و بهینه از منابع انسانی است که در  بیانیه گام دوم ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری هم برای آینده بهتر کشور که دیده شده است.

وی با بیان این که رویکرد دستگاه‌های قضایی تعامل و ایجاد انگیزه در مدیران است، بیان کرد: ترساندن مدیران و گرفتن جرات و شجاعت از آنها از سوی دستگاه قضایی مدنظر نیست بلکه به دنبال ایجاد انگیزه در مدیران هستیم لذا از مدیران شجاع و جسور حمایت می‌کنیم ولی اگر در جایی عمدی نیز اتفاق بیافتد یا حقی از مردم ضایع شد نیز با مدیر متخلف برخورد قاطع خواهیم کرد.

دادستان به ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی ناهنجاری‌ها راه حل قضایی ندارد و باید در سطح کلان پیشگیری شود ولی این به معنای منفعل بودن دادستانی در مقابل این ناهنجاری‌ها نیست و نباید بی تفاوت از آنها گذشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش زمین‌خواری را از معضلات بزرگ یزد و برخی شهرستان‌ها مانند میبد نام برد و گفت: متاسفانه امروز با نوعی زمین‌خواری مواجه هستیم که رنگ و بوی قانونی دارد و گاهی دستگاه‌های اداری و اجرایی منصوب بر حاکمیت، خواسته و ناخواسته باعث بروز ان می‌شوند.

حدادزاده در ایان نیز تاکید کرد: برای حمایت از رونق تولید با واگذاری زمین مخالف نیستیم اما نباید چشم روی تخلفاتی که در این محور رخ می‌دهد بست، بلکه باید با آن مقابله کرد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.