رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد، با بیان این‌که پیمانکاران، مسئولان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری بدانند، عدم توجه به مسائل ریز و کوچک در بحث مناسب سازی، مشکلات بزرگی را برای معلولان ایجاد می‌کند، گفت: طبق مصوبه شورای شهر از این پس ناظرین مناسب سازی معلولین قرادادهای عمرانی شهرداری را تأیید می کنند.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، «سپنتا نیکنام» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضا برگزار شد، با بیان این‌که اولین جلسه کمیسیون خدمات و محیط زبست شهری شورای شهر یزد به بحث معلولین اختصاص داده شده است، اظهار کرد: در حال حاضر در مناطق شهرداری یزد یک نفر ناظر مناسب سازی معلولین مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به ضرورت دریافت نظر ناظر معلولین در اجرای طرح‌های عمرانی، افزود: کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری پیشنهاد می‌‎کند در فرم قرادادهای عمرانی محل امضا ناظر معلولین درج و تمام قردادهای عمرانی شهرداری‌های مناطق با تأیید ناظرین معلولین انجام شود.

رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد، گفت: اگر شهر برای معلولین ضایع نخاعی مناسب سازی شود در حقیقت مسیر برای تمام توانخواهان نظیر سالمندان و زنان باردار هموار و مناسب سازی می‌شود.

نیکنام دقت در اجرای طرح‌های عمرانی و جدول کشی معابر عمومی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در راستای مناسب سازی دانست و بیان کرد: پیمانکاران، مسئولان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری بدانند، عدم توجه به مسائل ریز و کوچک در بحث مناسب سازی، مشکلات بزرگی را برای معلولان ایجاد می‌کند.

«غلامعلی سفید» رییس شورای شهر در ادامه ضمن تشکر از کمیسیون خدمات و محیط زیست بخاطر توجه به بحث معلولین و مناسب سازی فضای شهری، تصریح کرد: مناسب سازی فضاهای شهری از جمله اقدامات حائز اهمیت در راستای ارتقای خدمات شهری است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.