در نشست کمیسیون خدمات شهری و با حضور معاون خدمات شهری، رئیس سازمان فاوا و مدیر پارک شادی، ساماندهی و بهبود وضعیت پارک شادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با اشاره به فرسودگی تجهیزات بازی و تفریحی این پارک اظهار داشت: در مسائل شادی و تفریحی نباید شعاری رفتار کرد و وسایل پارک شادی از بیست سال پیش تغییری نکرده و با این همه تکنولوژی که وجود دارد، اصلی‌ترین مکان تفریحی نسل جدید نوآوری ندارد.

وی با بیان اینکه این مکان به شکل بیست سال پیش باقی مانده است و باید ارائه وسایل جدید و هوشمند سازی فروش بلیط در آن اجرا شود ادامه داد: بازدید های مختلفی از این پارک در مقاطع مختلف انجام شده که حداقل توانستیم کمی وضعیت پارک را بهبود بخشیم اما کافی نبوده و این وضعیت هنوز با نیازهای نسل امروز فاصله زیادی دارد.

نیکنام با تاکید بر لزوم تغییر وضعیت پارک شادی و نوآوری در ارائه خدمات و تجهیزات این مکان تفریحی بیان داشت: مشکل زیر ساختی و بنیادی پارک باید حل شود و بسیاری از مکان هایی که رها شده اعلام می شود سرقفلی است و یا در طرح پروژه پیرنیا قرار دارد.

وی با انتقاد از اینکه این موضوعات از توسعه و بهبود وضعیت ظاهری پارک جلوگیری کرده است اظهار داشت: این وضعیت علیرغم تلاش ها به نتیجه نرسید و همچنان پارک شادی یزد با تجهیزات کهنه و فرسوده در حال ارائه خدمات است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با انتقاد از وضعیت فروش بلیط به شهروندان عنوان کرد: فروش بلیط در این پارک ضعیف است و از تکنولوژی فاوا باید برای فروش استفاده شود.

به گزارش ایلنا، مقرر شد تا سی ام تیرماه، با همکاری واحد حقوقی و سازمان سیما و منظر شهرداری، وضعیت غرفه های پارک و سرقفلی بررسی و راهکار ارائه شود و خروجی سخت افزار و نرم افزار برای استفاده از وسایل پارک فراهم آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.