به گزارش روز شنبه روابط عمومی هلال احمر استان یزد، زهره امیرچخماقی به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر با حضور در محل این جمعیت، با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر گفت: اگر دانش آموزان نتوانند جان خود را از خطر های مختلف حفظ کنند، دیگر درس خواندن نتیجه ای نخواهد داشت.
امیر چخماقی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل خدوم و اعضای جمعیت هلال احمر بخاطر برگزاری مسابقات دانش آموزی دادرس، مانور سراسری زلزله و همچنین آموزش های امدادی به دانش آموزان افزود: بروز حوادث گوناگون در سال گذشته نشان داد که آموزش مواجه شدن با خطرات و بلایای طبیعی، دارای اهمیت فراوانی است.
وی با بیان اینکه این، کار نیرو های زحمتکش هلال احمر را دشوار تر می کند یادآور شد: با آموزش صحیح می توان بسیاری از خطرات جانی و مالی در زمان حوادث را کاهش داد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد ضمن تحسین خدمات داوطلبانه و مثمر ثمر جمعیت هلال احمر در حوادث اخیر و مناطق سیل زده کشور در پایان با اهدا شاخه گل و لوح به رئیس و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان یزد روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال را تبریک گفت.
حسینی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد هم ضمن تبریک هفته معلم و بیان تقارن هفته گرامیداشت مقام معلم و هلال احمر عنوان کرد: آگاهی، رشد و بالندگی جوامع بشری مدیون هدایت انبیاء، اولیاء الهی و کسانی است که در عرصه علم و دانش و در مسیر حرکت انبیاء در کسرت معلمی به هدایت انسان ها همت گمارده اند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.