به گزارش ایرنا، محسن صادقیان در این بازدید که فرماندار مهریز حضور داشت به اهمیت فعالیت های فرهنگی و تربیتی اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه برای پرورش فکر کودکان و نوجوانان موضوع مهمی است و دولت از تکمیل ساختمان کانون منطقه حمایت می کند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون به رغم وجود محدودیت های مالی با همکاری و پیگیری مسئولان استان و مهریز کارهای خوبی انجام شد، برتداوم اقدام ها و تکمیل و بهره برداری از این پروژه نیمه تمام تاکید کرد.
همچنین فرماندار مهریز گفت: نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری برای جذب علاقه مندان و ارتقای سطح آگاهی های آنها بر کسی پوشیده نیست.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: تاکنون برنامه های خوبی در کانون برای افراد زیر پوشش اجرا شد که مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار گرفت، باید برای تکمیل مرکز شماره 2 آن اقدام شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت استان بتوان بیش از گذشته برای تکمیل و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهریز که وجود آن ضروری است، اقدام کرد.
تاکنون پنج میلیارد ریال صرف تکمیل ساختمان شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان مهریز شد که ادامه کار به همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان و تخصیص بودجه لازم نیاز دارد.
همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در سفر به مهریز از محور کنج کوه برای تبدیل آبنما به پل تقاطع کنج کوه (پشت سیل بند)، پروژه مخزن ذخیره آب روستای ابراهیم آباد، محور میانکوه و مجتمع مرغداری تقی آباد و راه دسترسی به این پروژه بازدید کرد.
مرکز شهرستان مهریز با 55 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.