علی‌اکبر شمس عصر شنبه با تایید خبر دستگیری این مدیر بانکی به ایرنا گفت: با توجه به برخی گزارش ها در خصوص سوء استفاده از موقعیت شغلی و پس از مدت‌ها رصد اطلاعاتی با احراز تخلف سرپرست بانک ملت در استان یزد، این فرد پس از تشکیل پرونده به جرم دریافت رشوه از جایگاه خود عزل شده و تحقیقات برای کشف دقیق میزان تخلفات وی در حال انجام است.
وی با قدردانی از همکاری اداره کل اطلاعات استان و نیروی انتظامی در کشف تخلف این مدیر بر تقویت اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی برای بسته شدن زمینه های سوء استفاده تاکید کرد.
یک مقام آگاه امنیتی نیز در این خصوص به ایرنا گفت: یکی از عرصه هایی که باعث افزایش اعتماد مردم به دستگاه های نظارتی و امنیتی می شود، جلوگیری از سوء استفاده افراد از موقعیت شغلی است و در این زمینه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی رویکردی فعالانه برای برخورد با این گونه جرائم در دستور کار دارند.
این مقام آگاه در خصوص پرونده سرپرست بانک ملت در استان یزد اظهار داشت: به مجرد احراز تخلف از سوی این مدیر، اقدامات قانونی با هماهنگی دستگاه قضایی برای دستگیری و عزل این مدیر انجام شد و تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده در حال انجام است.
سربازان گمنام امام زمان در استان یزد طی چند عملیات اطلاعاتی در یک سال اخیر، برخی سوء استفاده مالی را در این استان کشف و متخلفان را برای رسیدگی به تخلف به دستگاه قضا معرفی کرده اند.
7536/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.