به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری روز جمعه در شورای اداری مهریز که با حضور استاندار و مدیران در سالن شکیب برگزار شد افزود: رویکرد اصلی در گام دوم انقلاب باید توجه به تربیت مدیران مجرب برای خدمت به کشور و مردم باشد.
وی ادامه داد: اگر تربیت نیروهای انسانی بر اساس نیازهای کشور و برای اداره نظام همراه با تعقل و دوراندیشی باشد نتایج بسیار ارزشمندی برای مردم و انقلاب دارد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: عزت کشور و خودکفایی در بخش های مختلف به برنامه ریزی، جلب افراد دلسوز و مدیران با انگیزه متدین و متخصص بستگی دارد و برای تحقق آن باید همه وارد عرصه کار شوند.
ناصری به اهمیت مسائل آموزشی و دانشگاهی و توجه به فعالیت های پژوهشی در حوزه های مختلف اشاره کرد و بر پرهیز از سطحی نگری در این عرصه تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بیان داشت: آموزش های علمی در مراکز دانشگاهی باید عمقی و بر اساس نیازهای کشور و تربیت افراد مجرب برای حل مشکلات جامعه تدوین شود.
ناصری همچنین به اهمیت بهره گیری از تمام ظرفیت های داخلی در کشور برای توسعه متوازن بر اساس نیازهای روز جامعه توسط مسئولان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد در این عرصه شاهد اقدام موثر باشیم .

**ضرورت جلب مشارکت بخش خصوصی
همچنین استاندار یزد گفت: در شرایطی هستیم که باید مسئولان با برنامه ریزی مشخص و فعالیت های ابتکاری زمینه مشارکت بیشتر بخش خصوصی و خیران را در کمک به دولت و نظام فراهم کنند.
محمدعلی طالبی افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت ها، ایجاد زمینه مناسب برای حضور بخش خصوصی و خیران و تلاش برای تولید و اشتغال مورد نیاز و جذب نیروهای بومی دانشگاهی باید در اولویت قرار گیرد.
وی بیان داشت: ترویج روحیه همدلی، مشارکت فعال مردم همانند گذشته در عرصه های مختلف با برنامه ریزی و توجه به ظرفیت های استان باید مدنظر همگان قرار گیرد.
استاندار یزد تصریح کرد: در سایه احساس تکلیف هم اکنون در یزد و همه مناطق تابعه استان یک جو همکاری و همدلی وجود دارد و این موجب موفقیت در بخش های مختلف شده است.
طالبی گفت:تعامل بسیار خوبی بین مردم و دستگاه های اجرایی همراه با تلاش گسترده در سایه همدلی در استان وجود دارد و باید برای تداوم آن همه به وظایف خود عمل کنند.

** توسه پایدار با ظرفیت های گردشگری مهریز
فرماندار مهریز گفت: ظرفیت های خوبی در این شهرستان به خصوص در حوزه گردشگری وجود دارد که باید از آن برای توسعه پایدار منطقه بیش از گذشته بهره گرفت .
رضا زارع زاده مهریزی افزود: زیر ساخت های خوبی در شهرستان وجود دارد و همه مدیران آماده برای همکاری با بخش خصوصی و خیران برای توسعه منطقه و گردشگری آمادگی دارند.
وی تصریح کرد: موقعیت خاص مهریز به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده شمال، جنوب کشور، شرایط مناسب آب و هوایی و مردم فعال و مسئولان به کار، زمینه توسعه را فراهم کرده است.

**همراهی خوب مردم و مسئولان
امام جمعه مهریز گفت: همراهی بسیار خوبی بین مردم و مسئولان این شهرستان وجود دارد و این موجب ارائه خدمات مردم و کمک به دولت شده است.
عبدالرضا محی الدینی افزود: برای توسعه شهرستان باید این جو همراهی روز به روز تقویت شود و مردم در کنار مدیران اجرایی برای توسعه بهتر منطقه بکوشند.
وی اظهار داشت: مردم مهریز در 40 سال گذشته وظایف دینی و انقلابی خود را به خوبی انجام داده اند و باید بر اساس شرایط و توطئه های دشمنان در صحنه حضور فعال داشته باشند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.