رییس این دانشکده روز دوشنبه به ایرنا گفت: در طول چند سال گذشته سه بازارچه خیریه ای با همین عنوان و با هدف تقویت و شکوفا شدن روحیه همدلی در بین دانشجویان در جهت رسیدن به یک هدف واحد و جلب مشارکت دانشجویان، اعضای هیات علمی و پرسنل دانشکده دندانپزشکی در پویش های مردم نهاد و خیرخواهانه برگزار شده است.
دکتر سید حسین طباطبایی افزود: در دوره های اول و دوم، این بازارچه ها در اواسط اسفند ماه تشکیل و عواید آن به 2 مجموعه خیریه از جمله موسسه ثامن الحجج اهدا گردید و برای کودکان خانواده های بی بضاعت لباس و .... برای عید نوروز خریداری شد.
به گفته وی دوره سوم در آذر سال 97 در حمایت از هموطنان زلزله زده غرب برگزار و با مبلغ 150 میلیون ریال که جمع آوری شد 2 عدد کانکس با تجهیزات کامل ساخته و به مناطق زلزله زده ارسال گردید.
طباطبایی یادآور شد: چهارمین دوره بازارچه خیره در دانشکده دندانپزشکی در حمایت از هموطنان سیل زده از امروز به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: این مشارکت اجتماعی خیرخواهانه و انسان دوستانه در سالهای آتی نیز با پیگیری و هدایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده دندانپزشکی یزد و تلاش و همت دانشجویان نوعدوست و علاقه مند و حضور فعال و موثر سایر دانشجویان و همکاران در دانشکده دندانپزشکی برپا شود.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.