به گزارش ایرنا، برای راه اندازی این چمن در وسعت یک هزار و 200 متر مربع افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل بودجه های دولتی هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: توجه به ورزش در مناطق روستایی با ایجاد خانه های ورزش و راه اندازی چمن های مصنوعی به خاطر شرایط اقلیمی استان جزو اولویت های دولت است.
مسعود شریعتی افزود: جذب جوانان به فعالیت های ورزشی نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های فرهنگی دارد و باید با حمایت مردم و خیران بیشتر اقدام کرد.
این مسئول به اهمیت برنامه های فرهنگی در کنار فعالیت های ورزشی به عنوان اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و بر گسترش آن تاکید کرد.
شریعتی همچنین به اهمیت همراهی بخش خصوصی و خیران در شهر و روستاها برای ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تاکید نمود.
همچنین فرماندار مهریز با اشار به اهمیت ورزش و ضرورت گسترش آن در مناطق روستایی توسط دولت و حضور بخش خصوصی و خیران تاکید و تداوم ایجاد چمن های مصنوعی را خواستار شد.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: بهترین راه برای ایجاد نشاط اجتماعی در بین نسل جوان و پیشگیری از آسیب ها گسترش فعالیت های فرهنگی و ورزشی است.
روستای خورمیز با 2 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.