فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری سارق طلافروشی در این شهرستان خبر داد.

سیدرضا صادقیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شناسایی و دستگیری سارق طلافروشی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از طلافروشی شهرستان پیگیری‌ها برای شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت از طلافروشی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات و اقدامات فنی مخفیگاه سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با بیان اینکه سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، اضافه کرد: احتمال می رفت سارق همدستانی نیز داشته باشد که در بیرون از مغازه او را همراهی کنند.

وی در مورد جزئیات این سرقت به ایلنا گفت: سرقت از این طلا فروشی به شیوه کش روزنی صورت گرفته بود و مقداری طلا به سرقت رفته بود.

صادقیان از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت طلافروشی اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از متصدیان واحد های صنفی طلا فروشی ها خواست:حتماً از قفل های مخفی و کنترل دار استفاده کنند ، به گونه ای برنامه ریزی کنیدکه در زمان پهن کردن و همچنین جمع آوری ویترین کسی نزد شما حضور نداشته باشد ، مراقب باشید به هنگام خرید، جواهرات شما را با بدل معاوضه نکنند.

وی ادامه داد: به هنگام مراجعه مراقب رفتارهای مشکوک باشید و از دوربین هایی با قابلیت ثبت فریم به فریم و سرعت ضبط بالا استفاده کنید، از خرید اموال، اشیاء و جواهرات بدون فاکتور و مدارک کافی از افراد ناشناس جداً خودداری و در زمان قطع برق، دقت و مراقبت کافی از مغازه داشته باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.