علی علیخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با وجودی که تعدای از ماشین آلات سنگین استان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان ارسال شده ولی با تمام امکانات آماده مقابله با بحران احتمالی هستیم.
وی با اشاره به آماده باش کلی به تمام نیروها و مدیران دستگاهها از روز پنجشنبه گذشته تا دوشنبه آینده و لغو تمام مرخصی ها و مأموریت ها در این مدت خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری و حمل و نقل ، تمام نقاط سیل خیز را در این مدت بررسی کرده و در زمان بارندگی ها نیز در جاده ها حضور دارند.
مدیرکل راهداری یزد درباره وضعیت نیروهای اعزامی به مناطق سیل زده هم گفت: 24 دستگاه سنگین به همراه 26 نیروی خدماتی به منطقه لرستان و 12 دستگاه نیز به همراه 14 نیرو به استان خوزستان ارسال و اعزام شده است.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارشی از روز شنبه تا ظهر دوشنبه هفته آینده به استان، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر و وقوع روان آب در استان یزد وجود دارد .
از مجموع راه‌های استان یزد، 726 کیلومتر بزرگراه، 640 کیلومتر راه اصلی، 961 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 274 کیلومتر راه آسفالته روستایی زیرپوشش اداره کل راهداری ، حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.