فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از دستگیری 18 توزیع کننده مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد طاهر موسوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ضربتی که در تعطیلات نوروز توسط کلانتری و پاسگاه ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام گرفت، 18توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر، و بیش از 8 کیلوو 300 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه در این خصوص یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد اضافه کرد: همکاری خوب مردم در برقراری نظم و امنیت در شهرستان جای قدردانی دارد و مشارکت مردم نیز عامل اصلی برقراری نظم و امنیت است.

وی از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و افزود: همچنین در این مدت بیش از 16 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در میبد از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

موسوی افزود: ماموران در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی 16 هزار نخ انواع سیگار خارجی که به صورت قاچاق و در مارک های مختلف عرضه می شد کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه گفت: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.