کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان یزد وقوع رگبار پراکنده به همراه رعد و برق را پدیده‌ غالب جوی طی 24 ساعت آینده در این استان ذکر کرد.

سید‌عباس میرحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از عصر امروز تا بعد از ظهر روز آینده افزایش ابر، وقوع رگبار پراکنده به همراه رعد و برق، پدیده‌های غالب جوی در استان یزد است.

وی با اشاره به بارش‌‌های پراکنده در استان طی شبانه روز گذشته ادامه داد: طی دو روز گذشته بیشترین بارش‌های استان از حوزه شهرستان خاتم، تفت و مهریز گزارش شده که بیشترین بارش‌ها در حوزه خاتم مرتبط با کرخنگان با ۱۹/۵ میلی‌متر، چنار ناز ۱۳/۵ میلی‌متر و بختاری ۱۱ میلی‌متر بارندگی بوده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه در حوزه شهرستان تفت و روستاهای تابعه نیز شاهد بارش های خوبی در این مدت بودیم افزود: بیشترین برندگی مربوط به بیداخوید با ۹ میلی‌متر بارش بوده و باز و دره‌زرشک با ۸/۵ میلی‌متر بارش، کهدوئیه ۶/۵ میلی‌متر، طزرجان و دره‌شیر سانیج ۶ میلی‌متر، آمحسن ده‌بالا، نیر و خودسفلی نیز پنج میلی‌متر بارش داشته‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه تقریبا تمام نقاط استان بارندگی داشته و برای مناطق مختلف بارندگی گزارش شده است اضافه کرد: از ایستگاه یزد نیز نیم میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

وی بیشینه و کمینه دمای شهر یزد را بین ۲۷ و ۱۶ درجه سانتی‌گراد دانست و عنوان کرد: نیر سردترین نقطه و بافق و اردکان گرمترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.