به گزارش ایرنا در این نمایشگاه حدود 100 اثر از هنرمندان با فن‌های نقاشی چهره، نقاشی با مداد رنگی، صنایع‌دستی و خوشنویسی در معرض دید علاقه‌مندان به هنر قرار گرفت.
مسئول برگزاری نمایشگاه هدف از این اقدام را ترویج و معرفی بیشتر هنرهای دست با قلم عنوان کرد و افزود: آشنایی با سبک، فن‌های مختلف نقاشی و صنایع‌دستی و تعامل با یکدیگر در راستای اعتلای هنرهای ماندگار و بومی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.
محمدصادق پایدار در ادامه از راه‌اندازی پایگاه هنری خانه طبائی خبر داد و افزود:‌ جمعی از هنرمندان هنرهای خود را با همت انجمن هنرهای تجسمی اردکان و با همکاری اداره های میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید عموم قرار دادند.
پایدار گفت: نمی‌توان با کمیت‌ها هنر را به چالش کشید و تخصص هنر را زیرپا گذاشت باید اساتیدی مجرب داشته باشیم نمی‌توان سال آینده فعالیت این مجموعه را دنبال کرد و مسئولان کمی هم به فکر هنر و هنرمندان عرصه تجسمی باشند تا خانه‌ای آباد به اسم هنر پابرجا بماند.
نمایشگاه تلفیقی هنرمندان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و هنرمندان صنایع‌دستی اردکان تا 20 فروردین ‌ماه 98 از ساعت‌ 9 الی 13و 17الی 21 دایر است.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.