به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه‌شب در جمع اعضای ستاد عتبات عالیات شهرستان افزود: با این اقدام به‌جا زائران می‌توانند با دغدغه کمتر و آرامش بیشتری برای زیارت اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه خدمت به اهل‌بیت (ع) افتخار و سند هویت ملی و اسلامی است ادامه داد: برپایی موکب انصار المهدی (عج) توسط مهریزی ها و ارائه خدمت به زائران باید باشکوه‌ هرچه بیشتر نسبت به سال های قبل انجام شود.
زارع زاده مهریزی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در خصوص ارتباط با کشور عراق و سهولت انجام خدمات ستاد عتبات عالیات در شهرهای زیارتی آن کشور و هرگونه فعالیت برای زائران آمادگی کامل دارد.
وی به بازسازی عتبات عالیات و ساخت صحن حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) اشاره کرد و آن را حرکتی ارزشمند دانست که باید ادامه داشته باشد.
همچنین دبیر ستاد عتبات عالیات مهریز گفت: این ستاد هم‌اکنون در شهر و روستاهای شهرستان نشست‌هایی را با حضور علاقه‌مندان ارزش های دینی برای تحقق اهداف موردنظر برگزار می‌کند.
محمدعلی زارع افزود: باهمت مردم و همراهی مسئولان برای اولین بار موکب انصار المهدی شهرستان در سال جاری در کربلا برپا شد و به زائران خدمت‌رسانی کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با برپایی مجدد این موکب بتوان به مردم و زائران به نحو مناسب خدمات مورد نیاز را ارائه کرد.
مرکز شهرستان 55 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.