به گزارش ایرنا مجید جوادیان زاده روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استان افزود: اگر تخصص و هنر در کنار هم قرار گیرد، کارهای محتوایی همراه با اثرگذاری عمیق خواهیم داشت.
وی افزود: آب و آسیب های اجتماعی به عنوان رویکردهای اصلی ما است که باید توجه ویژه ای به آن شود زیرا می توان از طریق فرهنگ سازی، اثرگذاری عمیقی داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر در زمینه مساله یابی درست عمل کنیم، فعالیت های فرهنگی مانند تئاتر اثرگذاری مضاعفی پیدا می کند.
وی افزود: ما در تلاش هستیم تا در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری بتوانیم مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یکی از مباحث مهم نیز با توجه به کسب عنوان پایتخت کتاب ایران، می تواند در زمینه کتاب باشد و باید ورود ویژه ای در این زمینه کنیم تا بتوانیم اثرگذاری و ماندگاری بیشتری را داشته باشیم.
***
گزراش دیگری از روابط عمومی ارشاد یزد حاکیست: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر، اداره صنایع دستی گردشگری و میراث فرهنگی، انجمن هنرهای تجسمی یزد و شرکت میبد مروارید کارگاه آموزشی نقاشی روی سفال یادبود استاد مرتضی آقایی میبدی با عنوان « دست نقش» برگزار می نماید.
هدف این کارگاه آموزشی؛خودباوری فرهنگی و بازشناسی هویت فرهنگی هنری میبد، ایجاد ایدههای نو و شناسایی هنرمندان خلاق در طراحی و نقاشی سفال و سرامیک می باشد.
این کارگاه از تاریخ 23 اسفند97 از ساعت 9 الی 16 در محل مجموعه شاه عباسی میبد برگزار خواهد شد و ظرفیت شرکت در کارگاه محدود می‌باشد.
در پایان دوره به تمامی هنرمندان گواهی شرکت داده شده و به اثر منتخب مبلغ یک میلیون تومان اهدا می گردد.
هنرمندانی که متقاضی شرکت در این کارگاه آموزشی هستند با شماره 32346151 تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد ثبت نام کنند.
شرایط برگزاری:
1- تکنیک اجرای طرح در این کارگاه نقاشی زیر لعابی می باشد.
2- برنامه کارگاه آموزشی: بازدید از کارگاه سفال و سرامیک، اتود ، طراحی و نقاشی بر روی سفال.
هنرمندان ابزار مورد نیاز برای طراحی و نقاشی که شامل مداد، پاک کن، کاغذ طراحی جهت انجام اتود و قلمو درسایزهای مختلف برای طراحی و اجرای نقاشی همراه داشته باشند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.