محمدرضا شیرغلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت در حاجی آبادزرین، مغستان اکبر، اردکان ، ببروئیه، آسفیج بهاباد، کوشک، اسلامیه و یزد به ترتیب 14، 9، 6.1، 10، 8.5، 9.4، 6.8 و سه دهم میلیمتر بارندگی گزارش شد.
وی در ادامه به بارش برف در مدت یاد شده اشاره کرد و اظهار داشت: در منشاد، توده دهبالا، دره شیر سانیج ، آمحسن ده بالا، بناداک سادات به ترتیب 9، 10، 7، 5، 9 سانتیمتر برف بارید.
شیرغلامی سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در ایستگاه میبد و عقدا را 76 کیلومتر بر ساعت بیان کرد و افزود: همچنین در ایستگاه رباط پشت بادام و بافق و یزد هم باد با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
وی ادامه داد: احتمال بارش های پراکنده و کاهش ابر در ساعات بعد از ظهر امروز / یکشنبه / در اکثر نقاط استان وجود دارد .
شیرغلامی افزود: فردا صبح دما در اکثر نقاط استان به ویژه مناطق کوهستانی و سردسیر به زیر صفر می رسد اما از فردا ظهر روند افزایش دما آغاز می شود.
وی یادآور شد: از فردا بعد از ظهر موج ناپایداری ضعیفی وارد استان می شود که فردا شب تا ظهر سه شنبه افزایش ابر و بارش های پراکنده به ویژه ارتفاعات و مناطق جنوبی پیش بینی می شود.
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد گرم‌ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را بافق با بیشینه20 و سردترین نقطه نیر و بیادخوید با کمینه منفی 9 درجه اعلام کرد.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.