کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: موج ناپایداری از اوایل امروز صبح، استان را تحت تاثیر قرار داده که با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار گسترده در نیمه شمالی استان یزد همراه است.
'محمد رضا شیرغلامی' اظهار داشت: ورود این سامانه، موجب کاهش دید افقی در صبح امروز تا 500 متر شد و هم اکنون نیز این دید به دو کیلومتر رسیده است.
وی تصریح کرد: امروز در برخی نقاط وزش باد شدید و توام با گرد و خاک و در ساعات آینده به تدریح شاهد افزایش ابر و آغاز بارندگی از مناطق شمالی استان هستیم.
شیرغلامی یادآور شد: طی عصر امروز و امشب تا پیش از ظهر فردا در اغلب نقاط استان، شاهد بارندگی های رگباری هستیم که بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود و شدت بارش ها هم در مناطق کوهستانی و شمالی بیش از سایر نقاط است.
کارشناس هواشناسی یزد با بیان اینکه از امروز تا صبح دوشنبه با شمالی شدن جریانات، شاهد کاهش قابل ملاحظه دما در استان هستیم اضافه کرد: دمای بیشینه شهر یزد دیروز 22 بود که در گرم ترین ساعات امروز به بیش از 12 تا 13 درجه خواهد رسید .
وی گفت: صبح روز دوشنبه با صاف شدن هوا در اغلب نقاط استان دما به زیر صفر می رسد و در مناطق کوهستانی شاهد یخبندان خواهیم بود.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.