حمیدبهزادپور سنگربان بومی استان یزد در تیم ملی و باشگاه پارس جنوبی بوشهر شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم ملی زیر نظر کادرفنی به خوبی و طبق برنامه انجام شده است.
وی ادامه داد: تمام رقابت ها را برای کسب قهرمانی در قاره آسیا و سپس کسب سهمیه برای حضور در رقابت های جام جهانی باید جدی گرفت.
وی اظهار داشت: تمام تیم های آسیا برای رسیدن به موفقت در رقابت ها در ماه های گذشته تمرینات خود را انجام داده اند ولی تیم ایران نسبت به سایر رقبا از آمادگی بیشتری برخوردار است.
بهزادپور ابراز امیدواری کرد تیم ایران با همت و غیرت بازیکنان و دعای خیر مردم بتواند برای کشور و خیل علاقه مندان باز افتخاری دیگر خلق کند.
ملی پوشان ساحلی از 16 تا 26 اسفندماه سالجاری برای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی 2019 پاراگوئه در پاتایا تایلند به میدان می روند.
محمدعلی مختاری، مهدی شیرمحمدی، سید پیمان حسینی، مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، امیرحسین اکبری، حمید بهزادپور، محمد احمدزاده، علی میرشکاری، سعید پیرامون، محمد معصومی زاده و محمد مرادی جزو دعوت شدگان هستند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت بر اساس آمار سال 1395، 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده و 48 هیات ورزشی استانی و 300 هیات شهرستانی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.