به گزارش ایرنا حمیدرضا پایدارفر، روز یکشنبه در جریان بازدید از این ساختمان به ایرنا افزود: به دلیل عدم استحکام بنا و غیرقابل استفاده بودن این ساختمان، هرچه سریعتر باید این مکان تخلیه شود و برای پوشش فعالیت های کاردرمانی، فرهنگی، ورزشی و سرگرمی معلولان زیر پوشش این انجمن، مکانی دیگر اجاره شود.
وی بازسازی و بهسازی ساختمان انجمن معلولین اردکان را امری مهم و بسیار ضروری دانست و بر تجهیز انجمن معلولان به وسایل توانبخشی تاکید نمود.
پایدارفر تصریح کرد: انجمن حمایت از معلولین اردکان در سال1382 با هدف ارائه خدمت به معلولین تاسیس شده و در حال حاضر با حمایت از افراد دارای معلولیت شامل سه تشکل ناشنوایان ، نابینایان و معلولین جسمی حرکتی در شهرستان فعال است و در سالهای اخیر تشکیل گروه سرود ناشنوایان و تئاترناشنوایان ، تیم ورزشی بوچیا ، والیبال نشسته آقایان و بانوان و ورزش گلبان بانوان از اهم فعالیت های این انجمن بوده است.
وی عنوان کرد: درحال حاضر تعداد2400 نفر افراد دارای معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی اردکان می باشند که به امید خدا و با همکاری این انجمن بتوانیم در زمینه های مختلف به معلولین خدمت رسانی کنیم تا به توانمندسازی منجرگردد.
رئیس بهزیستی اردکان تاکید کرد: بهتر است مسئولان و خیران شهرستان برای خدمت ‎رسانی بیشتر به معلولان، این گونه مراکز را مورد حمایت خود قرار دهند ، زیرا کمک آنها به طور مستقیم برای خدمات‎رسانی به معلولان هزینه می‎شود.
وی در پایان یادآور شد : شماره حساب 1280231620 انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان نزد بانک ملت، آماده دریافت کمک‌های مالی خیرین و همشهریان برای کمک به بازسازی ساختمان انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان می باشد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.