به گزارش ایرنا، معصومه حکیمیان شامگاه پنجشنبه در همایش خانواده شهدا و ایثارگران یزد افزود: بانوان متدین و انقلابی و مادران و همسران شهدا، اسوه های مقاومت و الگوی بی بدیل ارزش های معنوی هستند.
وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام از تمام طرح های فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی بهره گرفته اند ولی تمام آنها با هوشیاری خانواده ها و بانوان نقش بر آب شده است.
معاون بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد باید توجه به معنویت و ارزش های انقلابی در جامعه و بین نسل جوان و دختران روز به روز افزایش یابد.
حکیمیان گفت: باید بانوان مسلمان با حضور فعال در عرصه های مورد نیاز کشور به وظایف دینی و انقلابی خود به خصوص تربیت فرزند و همچنین انجام برنامه های فرهنگی مورد نیاز اقدام کنند.
همچنین مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: مقاومت و صبر مادران، خواهران و همسران شهدا به ملت و کشور عزت بخشیده و سربلندی ایران مدیون بصیرت و مقاومت است .
فاطمه دانش یزدی افزود: کشور ما در 40 سال گذشته فراز و نشیب و دشمنی‌های متعددی را پشت سر گذاشته ولی تمام مشکلات با مقاومت و آگاهی همراه با موفقیت سپری شده است.
به گفته وی، عظمت ایران اسلامی مدیون مجاهدت شهدا و ایثارگران است و باید روحیه فداکاری در راه دین و ارزش های معنوی روز به روز گسترش یابد.
در این مراسم که در مجتمع فرهنگی غدیر برگزار شد، از خانواده‌ شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای مدافع وطن تجلیل شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.