به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد ، حجت الاسلام علی محمد اسلامی منش با بیان اینکه امور فرهنگی از رویکردهای اساسی فعالیت های این نهاد حمیاتی است، افزود: خدمات موثر و گسترده ای تاکنون به مددجویان ارائه شد.
وی اظهار داشت: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان، طلاب و دانشجویان تحت حمایت، رسیدگی به مسایل آموزشی و تربیتی مددجویان، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی و برگزاری اردوهای زیارتی مشهد ویژه سالمندان زیرپوشش از جمله فعالیت های فرهنگی است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: تلاش و کوشش برای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانواده های تحت حمایت با برگزاری کلاس های آموزشی، آموزش مکاتبه ای، انجام کارهای هنری، برگزاری مراسم و مجالس مختلف از دیگر اقدامات فرهنگی برای دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت است.
وی یادآور شد: هم اکنون سه هزار و 433 دانش آموز و 678 نفر دانشجو و طلبه زیرپوشش این نهاد هستند و از خدمات فرهنگی و آموزشی بهره هستند.
هم‌اکنون 21 هزار و 552 خانوار نیازمند شامل 39 هزار و 621 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.