به گزارش ایرنا جاوید عیدانی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی شوراها و دهیاران بخش خرانق افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با استناد به خدمات نظام به روستائیان با قدردانی از این نعمت باید ایام دهه فجر و تولد چهل سالگی انقلاب را گرامی داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه محور برنامه ها در قالب گردهمایی های مردمی در فضای عمومی روستاها برگزار خواهد شد که از آن جمله می توان به برنامه شب شعر انقلاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست کتابخوان، جشن عبادت دانش آموزان، همایش جنگلانه و... اشاره کرد.
بخشدار خرانق با اعلام خبر افتتاح 40 طرح روستایی کوچک و بزرگ در حوزه اعتبار دهیاری، فاقد دهیاری و اعتبار اداره های شهرستان افزود: آغاز عملیات گازرسانی ، بهره برداری از دکل مخابرات روستای مزرعه میرها با اختصاص اعتبار مشارکتی 600 میلیون تومان با هماهنگی فرمانداری اردکان و مدیریت مخابرات استان ، طرح آبرسانی به روستاهای ساغند و مغستان با اختصاص بیش از10 میلیارد تومان اعتبار مشارکتی بخش خصوصی، مهم ترین طرح های قابل اجرا و بهره برداری است که 21 بهمن ماه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
در این نشست دهیاران و اعضای شوراهای بخش خرانق که با حضور ابراهیمی مدیر بیمه روستائیان و عشایر استان یزد برگزار شد با نحوه خدمت رسانی و شمولیت این بیمه به عنوان یکی از صندوق های معتبر بیمه ای آشنا شدند.
اعطای حکم چهار نفر از دهیاران جدید روستاهای هامانه، رباط پشت بادام، انجیرآوند و مغستان از دیگر برنامه های این نشست بود.
روستای خرانق مرکز این بخش در 85 کیلومتری شرق اردکان قرار دارد .
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان هم در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.