به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز پنجشنبه در جمع مسئولان بهزیستی و دست اندرکاران موسسه خیریه روح الامین شهرستان با بیان اینکه این موسسه با تحت پوشش قرار دادن کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، انجام امور عام المنفعه و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت، یکی از آثار خِیر به جای مانده از آن مرحومه است .
وی با قدردانی از نیت معنوی خیرین نیک اندیش اظهار داشت : استفاده از خانواده های معین برای هر یک از کودکان تحت پوشش، پیشنهادی است که در صورت تحقق می تواند علاوه بر حمایت مالی و معنوی برای کودکان، در شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی آنان بسیار موثر باشد، انتظار می رود دست اندرکاران امر برای اجرای این پیشنهاد تلاش کنند.
موسسه خیریه روح الامین اردکان در سال 1378 با همت جمعی از خیرین با تلاش مرحومه خاتمی شکل گرفت که با نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، زمینه ازدواج آنان را نیز فراهم آورده و در حال حاضر با انجام امور عام المنفعه، از بیش از 140 دانش آموز بی بضاعت شهرستان را حمایت می کند .
در آستانه سالگرد درگذشت بنیانگذار موسسه خیریه روح الامین؛ نماینده مردم اردکان در بازدید از این موسسه ، با گرامیداشت یاد آن بانوی خیراندیش، نیکوکار و مردمدار، با کودکان تحت سرپرستی موسسه، در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کرد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.