شب گذشته بر اثر تصادف و انفجار یک تریلر تانکر گازوییل با بنز باری، موجب انفجار و سوختن کامل دو خودرو و آتش گرفتن دو مغازه و دو منزل مسکونی و یک پراید در روستایی در استان یزد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "مسعود قانعی" سرپرست پلیس راه استان یزد به پایگاه خبری پلیس گفت: در ساعت 21 و 10 دقیقه شب گذشته (دوم بهمن ماه) خبر واژگونی یک دستگاه تریلی تانکردار "هوو" در روستای "رباط پشت بادام" به ماموران پلیس راه "یزد- طبس" اعلام شد .

وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و مشاهده کردند یکدستگاه تریلی تانکردار به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز پس از برخورد با 3 دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان، تریلی از تانکر جداشده و پس از طی مسافتی و برخورد با یک دستگاه خودرو پراید و دیوار حیاط خانه ای  واژگون شده است.

قانعی افزود: تانکر جداشده از تریلی نیز بر اثر برخوردهای مداوم دچار آتش سوزی شده و این آتش سوزی به چند مغازه  و حیاط یک خانه سرایت کرده است.

سرهنگ قانعی با بیان اینکه  با تلاش ماموران آتشنشانی و گروه های امداد و نجات، آتش پس از مدتی مهار می شود ادامه داد:در این حادثه فقط راننده خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی رضایت بخش است.

 سرپرست پلیس راه استان یزد در پایان افزود: کارشناسان علت این حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز این خودرو اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.