به گزارش ایرنا، عبدالرضا دستا شنبه شب در جلسه بررسی وضعیت فوتبال اردکان افزود: اگر فوتبال پایه و ساختار و تشکیلات در فوتبال شهرستان ها خوب تعریف و سپس اقدام عملی انجام شود، شاهد موفقیت استان در رقابت سازنده با سایر استان ها خواهیم بود.
وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی، لیگ های منظم و مستمر در تمام رده های سنی، عمل به تقویم اجرایی و داشتن برنامه و همچنین ساماندهی مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به توسعه این رشته کمک می کند.
رییس هیات فوتبال یزد خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره فوتبال، اعزام تیم ها به رقابت های کشور، جذب حامیان مالی و خیران برای ورود به فوتبال و توجه به دانش افزایی مربیان و داوران نیاز اساسی در شهرستان هاست.
دستا گفت: 25 هزار نفر در مسابقات فوتبال لیگ در تمام رده های مختلف سنی در استان حضور دارند و به صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد: پیکارهای لیگ با شرکت حدود 100 تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می شود و تیم های قهرمان جواز حضور در لیگ های کشور را کسب می کنند.
در این جلسه بر انجام منظم مسابقات، برگزاری دوره های آموزشی، توجه به پیشکسوتان و انجام برنامه های فرهنگی تاکید شد.
هم اکنون 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در مسابقات کشوری حضور دارند و هیات فوتبال در تمام شهرستان ها فعال است.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه و یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.