به گزارش ایرنا، طالبی روز پنجشنبه در نخستین روزکاری خود در سی و یکمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی افزود: این شورا تجسم عینی حکمرانی خوب در استان و کشور است و به طور حتم در این دوره توجه ویژه ای به این مجموعه خواهد شد.
وی با تبیین نقش ویژه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در توسعه منطقه اظهار داشت: کارآمدی و نقش آفرینی این شورا به خصوص با حضور فعالان شناخته شده استان در رفع مشکلات کشور قابل قدردانی است و مباحث آن با حضور معاون اقتصادی استانداری پیگیری خواهد شد.
استاندار یزد گفت: یکی از برنامه های خوب دولت تدبیر و امید سامانه کاداستر( حد نگار) و شفافیت آن است اما نقایصی نیز در این سیستم وجود دارد که باید رفع شود.
طالبی با تاکید بر لزوم داشتن راهبرد اساسی در بهره برداری از منابع و معادن استان گفت: ما مسئولیت چندانی برای بهره برداری از همه معادن نداریم و باید برای آیندگان نیز حق و حقوقی قائل شویم.
وی خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی به عنوان سرمایه استان برای نسل های آینده نیز با مدیریت مناسب مورد توجه باشد.
استاندار یزد با تجلیل از حضور معاون اقتصادی استانداری تداوم حضورش را در این مسئولیت خواستار شد و یادآور شد: تداوم فعالیت آقای علی زینی وند با توجه به اعتماد بخش اقتصادی و صنعت و معدن، برای استان ضروری است.
محمدرضا قمی، رئیس اتاق بازرگانی یزد هم گفت: با توجه به سوابق استاندار جدید، انتخاب وی را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت این شورا به عنوان پارلمان بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده شود.
در این نشست درباره پهنه بندی معادن و قیمت گذاری معادن شن و ماسه، انواع برداشت ها از آن و توضی مسئولان دستگاه های دولتی و چند معدن کار بحث و تبادل نظر شد.
طالبی بعد از 46 روز سرپرستی استانداری یزد و 6 سال معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، دیروز با رای اعتماد هیات دولت به عنوان استاندار یزد انتخاب شد.
7532/1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.