به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این سازمان ، سید مجتبی حسینی پور با گرامیداشت 12 دیماه، یازدهمین سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان گفت این اعتبار در قالب 721 طرح و پروژه به استان اختصاص یافته است.
وی افزود: این سفر تاریخی با 173میلیارد تومان همراه بود که با پیگیری های بعدی و از سال 88 تا 96 بالغ بر 150 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها اختصاص یافته که هم اکنون بیشتر پروژه ها اجرایی شده و پیشرفت فیزیکی نزدیک 100 درصد حاصل شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اضافه کرد: این طرح ها و پروژه ها در بخش های بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، آبرسانی، زیرساخت های شهرک های صنعتی، ساخت و تکمیل خوابگاه های دانشجویی، مسکن محرومین و معلولین، راه و راه آهن، واحد های آموزشی و برق رسانی بوده است.
حسینی پور تاکید کرد: درسالجاری حدود 19 میلیارد تومان در قالب تکمیل کتابخانه مرکزی (پنج میلیارد تومان)، تکمیل بیمارستان شهید رهنمون (10 میلیارد تومان) و دانشگاه علوم قرآنی میبد (چهار میلیارد تومان) ابلاغ اعتبار شده است.
مقام معظم رهبری در 12 دی ماه 1386 در سرمای زمستان در میان استقبال گرم و بسیار پرشور مردم دارالعباده وارد یزد شدند و در این سفر چهار روزه در جمع مردم یزد ، روحانیون ، دانشگاهیان ، نخبگان استان و در جمع مردم شهرستان ابرکوه سخنرانی کردند.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.