به گزارش ایرنا، عبدالفتاح اهوازیان دوشنبه شب در همایش رزمندگان بسیجی مهریز که در مسجد جامع ولی (عج) این شهر برگزار شد افزود: تا بصیرت و استکبارستیزی در بین مردم و مسئولان وجود دارد، آمریکا و حامیانش به اهداف خود نمی رسند.
وی ادامه داد: هر ضربه ای که نظام ما در 40 سال گذشته از دشمن متحمل شده به خاطر بی بصیرتی مردم و مسئولان و تشخیص ندادن راه حق از باطل بوده و این مشکل باید با روشنگری و معرفت دینی و انقلابی حل شود.
پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بر مسئولان فرهنگی و آموزشی است که در مدارس و مراکز آموزش عالی در خصوص ارتقای بصیرت نسل جوان نسبت به مسائل مورد نیاز کشور اقدام کنند.
اهوازیان تصریح کرد: به خاطر اوج توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب، بیش از هر زمانی به وحدت، هوشیاری و بصیرت نیاز است و باید همه با درک شرایط در خدمت کشور باشیم .
وی گفت: ایجاد شکاف در بین مردم و اختلافات خواست و هدف اصلی دشمن است، بنابراین نیاز اصلی نظام در وضعیت حال فقط وحدت و همکاری مردم و مسئولان برای حل مشکلات است.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: حدود 25 هزار بسیجی در افزون بر 200 پایگاه مقاومت و نواحی این شهرستان آماده ایثار در راه تداوم اهداف نظام هستند.
سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: با بصیرت و ولایتمداری مردم، استکبار هیچگاه به اهداف خود نمی رسد و باید روحیه جانفشانی و شهادت طلبی در بین جوانان بیشتر شود.
وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس حدود یک هزار و 500 بسیجی این شهر به عنوان رزمنده در جبهه های غرب و جنوب کشور علیه دشمن بعثی مبارزه کردند و 313 نفر آنها به شهادت رسیدند.
همچنین در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.