به گزارش ایرنا ، محمد کاظمی نسب عصر یکشنبه در نشست بررسی مشکل حمل و نقل و راهداری شهرستان افزود: برای حذف واسطه ها در اعلام بار، احداث و راه اندازی سالن اعلام بار که از خواسته های رانندگان و کامیونداران است ، اقدام خواهد شد و تقسیم بار و حذف واسطه ها در این ارتباط لازم و ضروری است .
وی به روند ساخت کنار گذر شهر مهردشت بخش بهمن اشاره کرد و اظهار داشت : در ساخت این پروژه باید اداره راهدادری با شهرداری مهردشت همکاری کند.
فرماندار ابرکوه در خصوص اصلاح و ساخت جاده‌های شهرستان با قدردانی از تعامل اداره راه و شهرسازی ابرکوه افزود: ساخت کمربندی و کنارگذرها با توجه به ترافیک و تردد وسایل نقلیه سنگین از جمله ضرورت های منطقه است.
وی با بیان اینکه ساخت و تکمیل راه‌ ، کلید رشد و توسعه این شهرستان محروم است ادامه داد: داشتن راه‌های ارتباطی مناسب و استاندارد از شاخصه‌های توسعه است و باید از ظرفیت های لازم برای اتصال به سایر مناطق کشور استفاده کرد.
کاظمی نسب تصریح کرد: این شهرستان در مسیر استان‌های یزد، فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و سهم عمده‌ای در حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور دارد.
وی با ارائه گزارشی از روند ساخت راه‌ ابرکوه به یزد - ابرکوه - خاتم و ابرکوه - جرقوئیه اصفهان و صفاشهر فارس افزود: تکمیل این پروژه ها از جمله ضرورت های اساسی شهرستان است .
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ابرکوه هم با ارائه گزارشی از حوزه حمل و نقل و راهداری گفت: سالن اعلام بار و احداث پروژه کنار گذر شهر مهردشت ساخته می شود و نیازهای حوزه حمل و نقل و شرکت های حمل بار رفع خواهد شد.
خلیل زارع با اشاره به اینکه خدمات راهداران در فصل های مختلف سال در جاده ها ستودنی است تصریح کرد: این قشر ، تلاش مضاعفی برای آرامش مردم در جاده ها دارند .
مرکز شهرستان 53 هزار نفر ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد - شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.