به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دفتر محمدرضا تابش وی در آستانه تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد؛ علاوه بر بررسی آخرین گزارش هزینه - درآمد و نیازهای بودجه ، برای رفع تنگناهای اعتباری گفت و گو کرد و تصمیماتی برای پیگیری گرفته شد.
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی ویژگی بودجه سال آتی اظهار داشت: بودجه 433 هزار میلیارد تومانی سال آینده با بخش درآمد 12 درصد در منابع رشد دارد که وابستگی آن به نفت 27 درصد است .
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عملکرد هفت ماهه بودجه سال 97 را تشریح کرد و گفت: انتظار است، دستگاه های اجرایی استان پیشنهادهای اجرایی و مورد نیاز را برای پیگیری در بررسی لایحه بودجه در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی ارائه کنند.
نماینده مردم اردکان درباره مشکل بیمه درمان کارکنان و بازنشستگان ایثارگر که اخیرا چالش هایی را بوجود آورد با مسئولان تقنینی و اجرایی مربوطه برای حل مشکل رایزنی کرد .
مقرر شد در این خصوص در مکاتبه با رئیس مجلس از هیات تطبیق مصوبات خواسته شود، این مصوبه را که برای اجرای آن اعتباری پیش بینی نشد، ابطال و طبق روال قبل، بنیاد شهید نسبت به پرداخت هزینه های درمانی ایثارگران اقدام کند.
جلسه فوق العاده هیات وزیران صبح و بعد از ظهر یکشنبه 11 آذر با موضوع بررسی لایحه بودجه سال آینده تشکیل شد و تبصره های پیشنهادی ارقام کلان و ویژگی های آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و لایحه بودجه سال 98 به تصویب رسید.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.